هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان هرمزگان با ثبت نخستین شکست کشاورز احمدی و صعود نریمان بندرعباس به صدر جدول پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان هرمزگان با ثبت نخستین شکست کشاورز احمدی و صعود نریمان بندرعباس به صدر جدول پیگیری شد.
در یکی از مهمترین بازی های این هفته تیم کشاورز احمدى در خانه با نتیجه پرگل ۵ بر ٢ مغلوب تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس نایب قهرمان فصل گذشته شد و صدر جدول را از دست داد.
با ثبت این نتیجه تیم کشاورز احمدی ضمن قبول نخستین شکست فصل خود، با کسب ١۵ امتیاز به مکان چهارم جدول رده بندی سقوط کرد.
اما در دیگر دیدار مهم تیم نریمان بندرعباس با ۵ گل تیم پاس بندرلنگه را در هم کوبید و با کسب ۱۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم هاى فولاد هرمزگان و بیمارستان امام رضا بندرعباس در صدر جدول رده بندى جای گرفت.
در سایر دیدارهای هفته ششم نیز تیم فولاد هرمزگان ۵ بر ۱مقاومت میناب را مغلوب کرد و تیم سرخ آبى پوشان بندرعباس قهرمان فصل گذشته با همین نتیجه(۵ بر ۱) پاس بندرلنگه را شکست داد.
ضمن اینکه دیدار تیم هاى ساحل شهردارى سیریک و آرش حاجى آباد هم به زمان دیگرى موکول شد.
فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان با شرکت ۱۰ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در حال برگزاری است.
در فصل گذشته این رقابت ها تیم سرخ آبی پوشان دوهزار بندرعباس با کسب ۳۲ امتیاز قهرمان شد و تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس با ۲۷ امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
انتهای پیام/ب

شکست تیم فوتسال کشاورز احمدی مقابل بیمارستان امام رضا بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.