فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در آتش سوزی اخیر جمعه بازار یاسوج 15میلیارد ریال خسارت به غرفه داران جمعه بازار یاسوج وارد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ شاهرخ کناری اظهار داشت: غرفه داران جمعه بازار یاسوج از خطر احتمالی این بازار آگاه اند و به این نتیجه رسیده اند که جمعه بازار یاسوج باید جمع شود.
وی افزود: در این جمعه بازار افراد سودجویی حضور دارند که به دنبال تشویش افکار عمومی هستند که به طور جد با آن ها برخورد خواهد شد.
کناری افزود:کسبه های جمعه بازار یاسوج می توانند با ارائه طرح های کشاورزی صنعت و گردشگری در روستا ها از تسهیلات کم بهره 6درصد بهره مند شود.
وی با اشاره به سمساری های دارای سازه های نا ایمن و ناپایدار موجود در بویراحمد، گفت: این سازه ها چهره شهر را نازیبا کرده و در صورت وقوع طوفان بحران شدیدی روی خواهد داد و خطر این سمساری ها کم تر از جمعه بازار یاسوج نیست.
همچنین وانت بار های میوه فروش دومین معضل موجود در شهر یاسوج است.
شهردار پیش از این گفته بود که همه غرفه‌های فعال جمعه بازار این شهر غیر استاندارد بوده و از لحاظ ایمنی به‌گونه‌ای است که در صورت بروز حوادث مختلف‌ از جمله آتش‌سوزی امکان خدمات رسانی کمتر وجود دارد.
ساماندهی و جمع آوری جمعه بازار فعلی یاسوج به‌طور جدی در دستور کار این شهرداری قرار دارد.
انتهای پیام/غ

تلاش برای انتقال جمعه بازار یاسوج

برچسب ها: بازار ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.