شهردار یاسوج گفت:باید درجلسات بعدی بتوانیم افرادی که در جمعه بازار کار می کنند متقاعد کنیم به محل جدید این بازار نقل مکان کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ستاد بحران شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقامت بسیج و فرمانده انتظامی شهرستان و همچنین جمعی دیگر از مسئولین در فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.

در این جلسه شهردار یاسوج با اشاره به وضعیت جمعه بازار این شهر گفت: مکان فعلی باید تخلیه شود و کسبه به محل جدیدی که برای آن ها در نظر گرفته شده است منتقل شوند.

مقدم بیان کرد: در مکان فعلی سه برابر بیشتر از حد مجاز مجوز غرفه وجود دارد و بیش از هزار نفر آنجا غرفه دارند که بیش از میزان مجاز است، راهی جز برچیدن جمعه بازار نداریم همه مواد اشتعال پذیر هستند که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند، دادستانی هم هشدار داده است خطر دارد باید بر چیده شود.

وی افزود: باید درجلسات بعدی بتوانیم افرادی که در جمعه بازار کار می کنند متقاعد کنیم به محل جدید جمعه بازار نقل مکان کنند چرا که در این بازار هزار سازه غیرمجاز داریم که مجوزی ندارند .شورای تامین شهرستان جوابی بدهد که برای تخریب کمک های لازم انجام شود.

شهردار یاسوج در بخش دیگری از صحبت هایش به انباشت زباله در منطقه دوپشته دشت روم اشاره کرد و گفت: دفن زباله در دو پشته بهداشتی و اصولی نیست و دود ناشی از ان با توجه به نشست روی مواد مختلف اسیب هایی برای مردم دارد .

مقدم ادامه داد: برای بازیافت زباله اگهی عمومی زدیم استقبالی نشد، زباله ها تفکیک نمی شوند و طرح تشویقی تفکیک زباله در خانواده ها را اجرا کردیم سرمایه گذار برای بازیافت استقبال نمی کند در نتیجه شهرداری باید وارد عمل شود.

انتهای پیام/د

لزوم انتقال جمعه بازار یاسوج به مکان جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.