مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در این فصل می‌تواند مدعی باشد، اما هیچوقت ادعا نمی‌کنیم که قهرمان می‌شویم.

تابش: سپاهان مدعی است اما ادعای قهرمانی نداریمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: سپاهان در این فصل می‌تواند مدعی باشد، اما هیچوقت ادعا نمی‌کنیم که قهرمان می‌شویم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

او در مورد بیانه‌ای که روابط عمومی باشگاه سپاهان، بر علیه داور این بازی صادر کرده بود و شفر هم نسبت به این موضوع گفته بود که شخصی که چنین حرف‌هایی زده است باید از باشگاه سپاهان اخراج شود گفت: شفر فقط می‌تواند در مورد تیم و باشگاه خودش نظر دهد و حق دخالت در امور باشگاه‌های دیگر را ندارد.

تابش در مورد داوری این بازی گفت: وقتی داور از ۳ متری یک صحنه اعلام پنالتی می‌کند دیگر نیاز نیست از کمک داور بازی استعلام بگیرد.

او در مورد این بازی گفت: بازی خوبی ۲ تیم ارائه دادند و فکر می‌کنم تماشاگران از این دیدن این بازی لذت بردند. بازی بیشتر روی دروازه‌های ۲ تیم جریان داشت و هر ۲ تیم برای برد وارد زمین شده بودند.

تابش در مورد اینکه آیا تیم سپاهان در این فصل می‌تواند ششمین قهرمانی لیگ برتر خود را کسب کند یا خیر گفت: تیم سپاهان هر سال این پتانسیل را دارد که جزو تیم‌های مدعی باشد و امسال هم تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام خواهیم داد.


بیشتر بخوانیدقلعه نویى: در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود

مشكلات مالى باشگاه استقلال از زبان معاون ورزشى

حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال - سپاهان


انتهای پیام/

صحبت های تابش بعد از بردمقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار