سرمربى تیم فوتبال سپاهان گفت: اینکه گفته مى شود من فقط مقابل استقلال انگیزه براى پیروزی دارم درست نیست.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویى سرمربى تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار این تیم مقابل استقلال گفت: به فوتبال تبریک مى گویم. بازى خوبى بود و نیمه اول استقلال از ما بهتر بود. نیمه دوم مرکز زمین را بستیم و از کناره‌ها نفوذ کردیم.

قلعه نویى: در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود /به کسی باج نمی‌دهم

او در مورد اینکه گفته شده او مقابل استقلال از انگیزه بالایى براى پیروزی برخوردار است گفت: خدا را گواه مى گیرم من براى هر بازى انگیزه دارم نه فقط براى استقلال. من با این تیم ٢٠ سال خاطره دارم. ما فعلا بازى به بازى هدف گذارى کردیم و براى این تیم چشم انداز خوبى مى بینم، اما باید در نیم فصل تیم را تقویت کنیم.

او درباره وضعیت این روزهاى استقلال گفت: من راجع به استقلال نباید حرف بزنم، اما وینفرد شفر مربى بزرگ و کار کشته اى است و امیدوارم همان طور که با کى روش قراداد بلند مدت بستند با شفر هم ببندند تا او موفق شود.

سرمربى تیم فوتبال سپاهان درباره کى روش گفت: یقینا بعد از ٨ سال باید پیشرفت کنیم و بحث این است که باید تعامل داشته باشیم و تیم ملى ما هم اولویت یک ما است، اما این همه توهین به پیشکسوتان خوب نیست. از نظر فنى کى روش خوب است، اما از تظر رفتارى باید کنترل شود.

او در مورد تعامل و همکاری تیم ملی فوتبال و تیم‌های باشگاهی لیگ برتر گفت: بین تیم ملی فوتبال و باشگاه‌ها باید تعامل بیشتری برقرار باشد. در این ۷-۸ سال گذشته اینگونه نبوده است. با هر ادبیاتی که خواستند جواب دادند و آخرین بی احترامی هم که صورت گرفت در مورد حمید استیلی بود. متاسفانه هنوز کسانی هستند که بله قربان گو‌ی این نفرات هستند. تیم ملی باید در آرامش هدف هایش را دنبال کند و به لیگ هم احترام بگذارد تا بتوانیم در جام ملت‌ها موفق شویم. من معتقدم کادر فنی تیم ملی بازی‌های لیگ برتر را مشاهده نمی کنند.

قلعه نویى: در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود /به کسی باج نمی‌دهم

قلعه نویی ادمه داد: البته از این آقایون سوال و جواب نمی‌کنند و از آن‌ها حماسه می‌سازند. باخت به عراق در شرایطی که لیگ هم تعطیل شده بود، شد حماسه آن وقت ما به کره باختیم دادگاهی مان کردند. در نهایت همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی کشورمان بتواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

او در مورد کی روش گفت: الان کی روش ۲ میلیون دلار قیمتش است، یعنی مایی که ۲۰ سال است که در این فوتبال مربیگری کرده ایم نمی‌دانیم، اما این آقایی که میکروفون دستش هست می‌داند؟

قلعه نویی ادامه داد: من این همه افتخار مختلف در فوتبال ایران بدست آورده ام حالا بروید مطالبی که نوشته می‌شود را بخوانید. اگر همین عملکرد را یک مربی خارجی داشت در همین تونل ورزشگاه آزادی مجسمه اش را می‌ساختید. این‌ها یک گروهی هستند که ۱۰ سال است با سالم بودن قلعه نویی و اینکه سرش در کار خودش است و به کسی باج نمی‌دهد مشکل دارند.

قلعه نویى: در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود /به کسی باج نمی‌دهم

قلعه نویى افزود: نقاط ضعف استقلال را از قبل دیده بودیم و از همان‌ها استفاده کردیم و از سه جهت توانستیم به پیروزی برسیم. به بازیکنان افتخار مى کنم و از هوادادان تشکر مى کنم.

او ادامه داد: بازی خوبی ۲ تیم به نمایش گذاشتند. توقع می‌رفت که در شروع بازی باید بسیار بدویم. حتی در ذهنم بود در دقیقه ۱۰ بازی تغییری در ترکیب ایجاد کنم. اما به تغییر سیستم اکتفا کردیم و تا حدودی توانستیم شرایط را کنترل کنیم.

او در مورد نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم با تغییراتی که در میانه زمین ایجاد کردیم توانستیم راه نفوذ مهاجمان حریف از عمق زمین را ببندیم. می‌دانستیم تیم استقلال از کناره‌های زمین نمی‌تواند خطری روی دروازه ما ایجاد کند.

او در مورد داوری این دیدار گفت: به شهامت داور تبریک می‌گویم. درسته است تیم داوری یک پنالتی که به نفع ما اعلام شده بود برگرداند، اما، چون واقعا خوب قضاوت کردند از آن‌ها تشکر می‌کنم. داور بازی نزدیک صحنه‌ها بود و همینطور بازی را مدیریت کرد و هم توانست قانون را اجرا کند. به گروه داوری باید تبریک گفت.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد این بازی اظهار داشت: این بازی ۳ حالت داشت. یک اینکه ما برنده باشیم و ۲ اینکه آن‌ها نیز هرچند که به جز یک صحنه موقعیتی نداشتند می‌توانستند برنده بازی باشند و همینطور امکان داشت که بازی مساوی شود.

او درمورد داوری این بازی گفت: داور در این بازی عملکرد خوبی داشت، اما این موضوع را همه می‌دانند که سپاهان و نساجی در این فصل بیشترین ضرر را از داوری کرده اند. متاسفانه مسئولان استقلال جوی علیه داوری برای این بازی راه انداختند، اما خوشبختانه تیم داوری در این بازی عملکرد خوبی داشت.

قلعه نوعی در مورد کسانی که علیه او تبلیغات منفی می‌کنند گفت: دوستانی هستند که من هر کاری در هر تیمی انجام دهند تبلیغات منفی شان را نسبت به عملکردم متوقف نمی‌کنند. در مورد جزئیات این موضوع بعدا صحبت می‌کنم. از روزی که شروع به مربیگری کرده ام بر اساس افکار تاکتیکی ام بازیکنان مورد نیازم را جذب کرده ام. خیلی از بازیکنان بودند که تیم‌های خودشان آن‌ها را نمی‌خواستند، اما من به تیم خودم آوردم. درست این است که بر اساس افکار تاکتیکی بازیکن گرفت و به حرف‌های که دیگران می‌زنند توجهی نکرد.

قلعه نویى: در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود /به کسی باج نمی‌دهم

او مورد تعویض هایش در این بازی گفت: صددرصد از تعویض‌هایی که انجام دادم راضی هستم. تمام بازیکنان امروز خوب بازی کردند، اما در کل از کیفیت فوتبالی که ارائه دادیم راضی نبودم. این موضوع را هم باید در نظر گرفت مقابل استقلالی بازی کردیم که احیا شده است و چند بازی پشت سر هم را توانسته با پیروزی پشت سر بگذارد و بازیکنانی خوبی دارد. بیرون رفتن علی کریمی به نفع ما تمام شد و او تا زمانی که در زمین بود داشت میدان داری می‌کرد و با بیرون رفتنش بازی به تعادل کشیده شد.

 


بیشتر بخوانیددر مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود

حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال - سپاهان

نگاهی به آمار تقابل های امیر قلعه نویی و استقلال تهران در لیگ برتر


انتهای پیام/

صحبت های امیر قلعه نوعی بعد از پیروزی مقابل استقلال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
اقای قلعه نوعی مسلما شما ازاقا یکیروش کمتر سواد فوتبالی دارین و خود حضرتعالی بایدرفتارتان را خیلی کنترل کنید.
آخرین اخبار