امام جمعه بندرعباس گفت: حضور پر شور مردم درپیاده روی اربعین امسال بیانگر وحدت، ولایت مداری و عشق مسلمانان به ائمه اطهار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،آیت اله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس گفت: حضور پر شور مردم درپیاده روی اربعین امسال بیانگر وحدت، ولایت مداری و عشق مسلمانان به ائمه اطهار است.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های امروز با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و مردم ولایتمدار برای برپایی باشکوه این حرکت عظیم افزود:بیش از ۲۲ هزار هرمزگانی در پیاده روی اربعین امسال حضور دارند که این تعداد نسبت به پارسال افزایش قابل توجهی یافته است.
وی با اشاره به قتل جمال خاشقچی، منتقد حکومت سعودی افزود: این ماجرا یک رسوایی بزرگ برای آمریکا و سعودی‌ها است.
امام جمعه بندرعباس گفت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است ،اما در ظاهر خود را مدافع و پرچم دار حقوق بشر و کرامت انسانی جلوه می‌دهد.
آیت اله نعیم آبادی با تاکید بر نقش کلیدی پیامبران و ائمه اطهار بر هدایت جامعه افزود: پیامبران و ائمه دارای علم الهی و هدایتگر انسان‌ها درعرصه اندیشه و عمل هستند.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان احادیث و کتب مربوط ائمه را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست و گفت: صحیفه سجادیه یکی از معتبرترین و مهم‌ترین کتب شیعه است که همواره علما شیعه در مشکلات خود به آن رجوع کرده اند و حتی اندیشمندان غیر مسلمان از آن در زمینه‌های علمی الهام گرفته اند.
وی افزود: پیامبران و امامان در طول تاریخ با هدایت تشریعی و ارائۀ طریق، گنجینه‌های عقول بشری را شکوفا و آنان را به سوی سعادت و کمال رهنمون کرده‌اند.

انتهای پیام/ر


خطب‌های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.