امام جمعه بندرعباس گفت: توجه به شایعات باعث آسیب های فردی واجتماعی درجامعه می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباسنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه امروز بندرعباس گفت: شایعه پراکنان انسان های ناتوانی هستند چون برای رسیدن به هدف خود قدرت مقابله با حق را ندارند و بنابراین اقدام به دروغ پراکنی می کنند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه مردم باید در مقابل شایعات هوشیار باشندگفت مردم باید بدانند که خبرهایی که می شنوند با چه اهدافی و از چه منبعی سرچشمه می گیرد.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر توجه ویژه مسئولان کشوری به تقویت امکانات سخت افزاری مرزداران و دریابانان افزود مرزبانان استان تاکنون توانسته اند از ورود بسیاری از ابزارهای فساد و خروج بسیاری از سرمایه های کشور از طریق دریا جلوگیری کنندکه می طلبد مسئولان کشوری برای تقویت انها تلاش بیشتری کنند. خطیب جمعه بندرعباس همچنین22 و26 مهر روز استاندارد و روز ورزش را گرامی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حیدری مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان نیز پیش از خطبه های امروز نماز جمعه بندرعباس و به مناسبت سالروز تشکیل سارمان عقیدتی سیاسی با اشاره به اینکه وجود معنویت در ارتش جمهوری اسلامی ایران یک رکن مهم و اساسی است گفت: وجود سلاح و تجهیزات نظامی نمی تواند در هر زمان و مکان پیروزی را تضمین کند اما معنویت می تواند قدرتی همیشگی در برابر دشمن و حفظ ارزشها در جامعه محسوب شود.

خطیب جمعه اهل سنت بندرعباس هم گفت: اسلام بر اهمیت مشارکت عمومی در کارهای خیر تاکید دارد.شیخ عبدالوهاب ضیایی افزود: مشارکت در ساخت و نگهداری مساجد اجر معنوی بسیار زیادی در دنیا و آخرت دارد.

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

برچسب ها: نماز ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.