فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:هم زمان با هفته نیروی انتظامی ۱۷۰ برنامه در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان  گفت: هم زمان با هفته نیروی انتظامی بیش از ۱۷۰ برنامه تکلیفی و ابتکاری توسط فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اجرا خواهد شد.

وی افزود: سخنرانی در نماز جمعه، غبار روبی مساجد و نماز خانه های یگان های سراسر استان برگزاری صبحگاه عمومی، تجلیل از فرماندهان نمونه ،اهدای خون توسط کارکنان ناجا،اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های هفته ناجا در استان است.

سردار عزیزاله ملکی برگزاری مراسم بهار مهر و دانش، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، برگزاری نشست هم اندیشی با ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان ، افتتاح طرح های مهندسی و عمرانی در یگان های انتظامی،اجرای مراسم کوهنوردی را از دیگر برنامه های هفته ناجا عنوان کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: حضور کارشناس پلیس در مساجد،مدارس،صنوف و محلات، ملاقات های حضوری فرماندهان با مردم در طول هفته ناجا و ارائه خدمات مشاوره و مددکاری در مراکز مشاوره ناجا از دیگر برنامه های هفته ناجا در استان است.

سردار ملکی با بیان اینکه مقوله امنیت و احساس امنیت از دیر باز و از زمانی که بشر پا به عرصه وجود نهاده همواره از نیاز‌های اولیه وی بوده است، افزود: امنیت یکی از پدیده‌های اساسی و بنیادین در زندگی اجتماعی است و از جمله نیاز‌های فردی و اجتماعی به شمار می‌رود.

هفته ناجا از ۱۳ مهر با شعار "پلیس مقتدر، امین مردم" در هرمزگان آغازمی شود.

انتهای پیام/ف

اعلام ویژه برنامه های هفته ناجا در هرمزگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.