سخنگوی کاخ سفید متهم شدن رئیس‌جمهور آمریکا به ارسال بسته‌های مشکوک برای دموکرات‌های منتقدش را موضوعی «کاملا مضحک» خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید، درباره ارسال بسته‌های مشکوک برای مخالفان و منتقدان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله برخی شخصیت‌های برجسته دموکرات‌ گفت گفت: «رئیس جمهور خشونت را در همه اشکالش محکوم می‌کند. ما همچنان به این روند ادامه می‌دهیم، اما مطمئنا احساس می‌کنیم همگان باید نقشی در این زمینه ایفا کنند.»

او همچنین گفت: «رئیس جمهور همچنان این پرونده را دنبال می‌کند و تفاوت‌هایی بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان وجود دارد و آمریکایی‌ها باید انتخاب کنند. همان گونه که می‌دانید، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. ما نمی‌خواهیم فراتر از مجریان قانون عمل کنیم. ما می‌خواهیم هر چه در توان داریم انجام دهیم تا منابع مورد نیاز آن‌ها را برای تحقیق در اختیارشان قرار دهیم تا فرد یا افراد مسئول شناسایی شوند و به طور کامل پاسخ گو باشند.»

سخنگوی کاخ سفید در ادامه گفت: «بین حرف و عمل تفاوت وجود دارد. رئیس جمهور مطمئنا مسئول ارسال این بسته‌های مشکوک نیست. این موضوع که رئیس جمهور مسئول ماجراست، کاملا مضحک است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار