لحظه محاصره شدن ماهیگیر توسط کروکودیل ها! +فیلم

ماهیگیر جوانی که شب هنگام مشغول ماهیگیری بود، ناگهان توسط بیش از صدها کروکودیل در محاصره قرار گرفت.

لحظه محاصره شدن ماهیگیر توسط کروکودیل ها! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماهیگیری که شب هنگام در یک رودخانه در شیدی کمپ در منطقه "بیلابونگ" استرالیا مشغول ماهیگیری بود با صحنه ای وحشتناک روبرو شد. " آرش طیبی" که در ساعت 1 بامداد روز شنبه در این منطقه سرگرم ماهیگیری بود ناگهان خود را در محاصره صدها کروکودیل دید.

او حین ماهیگیری در حالی که در تاریکی شب نورهای کوچکی را روی آب مشاهده می‌کرد، پس از بررسی آن متوجه شد که در واقع آن نورها چشمان کروکودیل‌ها هستند که در تاریکی شب می‌درخشند. در ویدئویی که منتشر شده، هنگامی که این ماهیگیر با کمک یک چراغ قوه تلاش می‌کند تا محل حضور این کروکودیل‌ها را شناسایی کند این حیوانات آدم‌خوار در حالی که چشمان آن‌ها در تاریکی شب می‌درخشند، دیده می‌شوند.

با وجود آنکه "آرش" پیشتر نیز در همین نقطه مورد حمله کروکودیل‌ها قرار گرفته بود، می‌گوید اصلاً فکر نمی‌کرده که زندگی‌اش در خطر قرار گرفته است و در آن لحظه کاملا آرام بود. این ماهیگیر 37 ساله در این باره گفت: " آنجا بسیار تاریک بود و من تنها با کمک نور چراغ قوه می‌توانستم آنها را ببینم. فکر می‌کنم تعداد آنها بیشتر از 100 کرکودیل بود. اما من کاملاً آرام بودم، چون طبیعت به طور کل به من آرامش می‌دهد. اگر شما عاشق ماهیگیری هستید باید ریسک آن را هم قبول کنید."

شیدی کمپ ( Shady Camp) یکی از پرجمعیت ترین زیستگاه های کروکودیل‌ها در جهان به شمار می رود که تاکنون در آن ماهیگیران بسیاری مورد حمله کروکودیل ها قرار گرفته‌اند. در سال 2014 ماهیگیر 62 ساله‌ای با نام " بیل اسکات" در حالی که در قایق خود نشسته بود، مورد حمله یک کروکودیل 4.7 متری قرار گرفت.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که ماهیگیر شب هنگام با آن روبرو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۳۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۷
بیاشمال که خطری نیست وبیایاجنوب ماهیگیری کن که فقط تنهاخطرت چشم بادامی های چینی هستن وکنارهم وبردارانه صیدکن