ویدئوی تهیه شده توسط دوربین های مدار بسته، لحظه خارج شدن قطار از ریل در تایوان را نشان می دهد.

ویدئوی لحظه خارج شدن قطار از ریل در تایوان//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز یکشنبه وقوع یک سانحه مرگبار ریلی کشور تایوان را در بهت و حیرت فرو برد. در این حادثه که از آن به عنوان مرگبارترین سانحه ریلی در سه دهه گذشته در این کشور یاد می شود یک قطار مسافربری دچار واژگونی شد.

بنا به مرکز حمل و نقل ریلی تایوان در اثر واژگونی این قطار دست کم 18 مسافر کشته و 187 نفر دیگر مجروح شدند. در این قطار در لحظه وقوع حادثه 366 مسافر حضور داشتند. اکثر نجات یافتگان در چهار واگن انتهایی قطار حضور داشتند که واژگون نشده بود. این حادثه در ساعت چهار و ۵۰ دقیقه به وقت محلی روی داد.

بیشتر اجساد از شش واگن ابتدای قطار بیرون کشیده شد. همچنین گفته می شود برخی از مسافران در لحظه وقوع حادثه از قطار به بیرون پرتاب شده بودند. جوانترین قربانی این حادثه یک پسر 9 ساله بود. همچنین دو دانش آموز 12 و 13 ساله که در یک دبیرستان در "تایتونگ" مشغول به تحصیل بودند از مسافران این قطار بودند که در این سانحه ریلی جان باختند. همچنین چند نفر دیگر از قربانیان یک خانواده بودند که از یک جشن در تایپه با قطار راهی منزل بودند.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته نصب شده در محدوده ریل قطار تهیه و به تازگی منتشر شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می کشد. این ویدئو این قطار را نشان می دهد در حالی که با سرعت زیادیدر حرکت بود پس از رسیدن به یک پیچ دچار واژگونی و از ریل خارج شد. یکی از مسافرانی که توانست از این حادثه وحشتناک جان سالم بدر ببرد در گفتگو با یکی از رسانه های محلی این کشور در توصیف حادثه گفت : " برای 3 ثانیه جهان در مقابل چشم ما معکوس شد ."

گفتنی است؛ در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

لحظه واژگونی قطار در تایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار