شرکت نوبیا در فضای مجازی از تولید گوشی جدید خود یعنی Red Magic 2 با Snapdragon 845 و حافظه رم 10 گیگابایتی خبر داد.

نوبیا از تولید Red Magic 2 با 10 گیگابایت حافظه رم خبر دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت تحت لیسانس ZTE، نوبیا یک پوستر رسمی از محصول جدید خود Red Magic 2 در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که مشخصات کلیدی آن را مانند چیپست Snapdragon 845 و حافظه رم 10 گیگابایتی نشان می‌داد. این گوشی با سخت‌افزار پیشرفته خود قرار است جایگزین Red Magic با Snapdragon 835 و رم 8 گیگابایتی شود و مشخصات آن با گوشی شیائومی Black Shark Helo که دو روز پیش معرفی شده، یکسان است.

از دیگر پیشرفت‌های Red Magic 2 می‌توان به استفاده از سیستم خنک کنندگی هوا و مایع در این گوشی هوشمند اشاره کرد که کمک خواهد کرد دمای این گوشی پایین بیاید. این گوشی جدید قرار است با فناوری صدای محیطی سه بعدی روی اسپیکرهای استریو تولید شود. همچنین روی Red Magic 2 یک فناوری جالب به نام تقویت گیمینگ چهار بعدی عرضه خواهد شد، اما هنوز اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

گفتنی است، نوبیا هنوز هیچ اطلاعات یا تبلیغاتی برای رونمایی و معرفی رسمی مشخصات این گوشی منتشر نکرده اما انتظار می‌رود که در مراسم در نظر گرفته شده برای معرفی nubia X در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) یا کمی بعد از آن تاریخ با Red Magic 2 به صورت رسمی آشنا شویم.

در ادامه پوستری را مشاهده می‌کنید که نوبیا مشخصات کلیدی Red Magic 2 را در آن منتشر کرده است و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

نوبیا از تولید Red Magic 2 با 10 گیگابایت حافظه رم خبر داد


بیشتر بخوانید: اولین گوشی با دو نمایشگر در TENNA رؤیت شد


انتهای پیام/

نوبیا قرار است یک گوشی با Snapdragon 845 و رم 10 گیگابایتی معرفی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.