از تجهیزات ارتباطی تا بازار گوشی های هوشمند در ایران

در این گزارش قصد داریم تا در مورد یکی از برندهای معرفی شده در بازار کشور که چند ماهی است در سکوت کامل به سر می برد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ ZTE یک کمپانی چند ملیتی در زمینه تجهیزات و سیستم های ارتباطی است که در سال ۱۹۸۵با نام Zhongxing Semiconductor Co. در Shenzhen چین بنیان گذاری شد.

۱

در سال ۲۰۰۹، این کمپانی سومین توزیع کننده اصلی تجهیزات ارتباطی GSM در سرتاسر جهان گردید و تقریبا ۲۰% تمامی تجهیزات GSM فروش رفته در جهان با نام ZTE به فروش می رسیدند. در سال ۲۰۱۲، به عنوان چهارمین توزیع کننده بزرگ گوشی موبایل انتخاب شد. همچنین در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ نیز این کمپانی به همین رتبه با ۵% سهم بازار دست یافت.

۲

ZTE به نوآوری های تکنولوژی به عنوان اصلی ترین ارزش کمپانی خود اعتقاد دارد، بدین منظور بیش از ۱۰ درصد درآمد سالیانه خود را در بخش تحقیق و توسعه صرف می کند. این کمپانی ۱۸ مرکز تحقیق و توسعه مجهز را تاسیس نموده و بیش از ۳۰۰۰۰ محقق حرفه ای را به کار گرفته است.

۶

زد تی ای با تولید سری های متنوع، مخاطبان متفاوتی از جامعه را مورد هدف قرار داده که از آن جمله می توان از سری هایی نظیر Nubia، Grand، Blade و … نام برد.

سری گوشی های نوبیا (Nubia) مخصوص کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند شکیل و به روز هستند. گوشی که قادر باشد علاوه بر برآوردن نیازهای روزمره شان، هیجان استفاده از محصولی متفاوت با طراحی خاص و کارایی بالا را نیز القاء نماید.

۴

سری Grand زد تی ای از سری هایی است که جوایز بین المللی طراحی را از آن خود کرده است. این سری بسیار مناسب کسانی است که به دنبال گوشی های هوشمند قدرتمند با صفحه نمایش بزرگ و با قابلیت های بالا هستند.

۵

سری Blade یکی از پرطرفدارترین سری گوشی های هوشمند زد تی ای است. به واسطه همین سری این کمپانی توانسته سهم بالایی از بازار را از آن خود کند و پا به عرصه رقابتی گوشی های هوشمند گذارد. این سری مخصوص کسانی است که خواهان حداکثر کارایی با صرف هزینه اندک هستند.

با این حال مدتی است که از معرفی این برند در بازار سپری می شود اما هیچ خبری از آن در فروشگاه ها نیست.

گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، zte ، موبایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار