رئیس هیات ورزش روستایی استان بوشهر گفت: تا دو هفته آینده ۱۰ خانه ورزش جدید در روستا‌های استان بوشهر راه اندازی خواهد شد.

۴۶ خانه ورزش روستایی در استان بوشهر راه اندازی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسماعیلی گفت: ۴۶ خانه ورزش روستایی در این استان هر کدام با هزینه ۵۰ میلیون ریال اعتبار راه اندازی شد و تامین مکان به صورت اجاره برای مدت حداقل پنج سال است.

رئیس هیات ورزش روستایی استان بوشهر بیان کرد: اولویت راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی نیز برای روستا‌های با حداقل جمعیت ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر است.

وی افزود: قرار است شمار خانه‌های روستایی استان بوشهر در سال جاری به ۷۰ خانه برسد.

رئیس هیات ورزش روستایی استان بوشهر یادآور شد: میز‌های پینگ پنگ، شطرنج، فوتبال دستی، دارت، وسایل طناب کشی، ۲۵ متر تشک تاتامی از جمله وسایلی است که در قالب خانه‌های ورزش روستایی در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه نخستین المپیاد ورزش روستایی استان بوشهر در ۲۰ رشته ویژه آقایان و ۱۵ رشته برای بانوان آغاز شده است, گفت:  در فصل تابستان مرحله شهرستانی این المپیاد برگزار شد و از جمعه گذشته نیز دور نخست از مرحله مسابقات استانی در رشته های طناب کشی و چوب کشی در بوشهر آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: مرحله سوم و چهارم دور استانی مسابقات نیز چهارم و شانزدهم آذرماه در شهرستان‌های تنگستان و دشتستان به ترتیب با هفت و ۶ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

اسماعیلی یادآور شد: ۱۱ آبان ماه نیز مسابقات در رشته مچ اندازی در ۱۱ وزن آقایان و هفت وزن بانوان در روستای چهارروستایی شهرستان گناه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

راه اندازی خانه ورزش روستایی در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.