شاهقلی مدرس رشته فوتوالی گفت: بوشهر به‌زودی قطب این رشته جذاب در کشور خواهد شد.

بوشهر بزودی قطب فوتوالی در کشور خواهد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فوتوالی این رشته جدید و جذاب که ترکیبی از فوتبال و والیبال است در ماه‌های گذشته توسعه زیادی در بوشهر داشته است.

پرویز عبدی پور به عنوان رئیس و طراح این رشته جدید ورزشی می‌خواهد مانند فوتبال ساحلی، فوتوالی را نیز در سواحل بوشهر گسترش دهد. 

این رشته ورزشی کم هزینه با یک تور ساده و توپ روی ماسه‌ها قابل اجراست و کشور ما نیز برای رشد آن برنامه‌های خوبی دارد.

مدرس کلاس مربی گری فوتوالی، بوشهر را یکی از استان‌های پرورش این رشته عنوان کرد و در این باره توضیح داد: بهترین کمیته ما در کشور بوشهر است که پرویز عبدی پور به خوبی تلاش کرده تا این رشته گسترش یابد. همه شهرستان‌ها در بوشهر فعال شده و مطمئن هستم استان بوشهر قطب فوتوالی کشور خواهد شد زیرا بازیکنان خوبی دارد.

شاهقلی ادامه داد: گرفتن حامی مالی مهمترین برنامه انجمن ماست و ان‌شاءالله در آینده خبر‌های خوبی خواهید شنید.

وی بیان کرد: این رشته ورزشی بسیار کم هزینه‌ است زیرا برای اعزام یک تیم به مسابقات بین المللی نهایت ۴ نفر باید راهی شوند.

شاهقلی تصریح کرد: رشته فوتوالی در کشور‌هایی مانند امارات، پاکستان و حتی تایلند به خوبی گسترش یافته و دیگر کشور‌های آسیایی هم علاقه خود را به این رشته نشان داده اند.

این مدرس، ضعف عمده انجمن فوتوالی را نداشتن مربی مدرک دار عنوان کرد و گفت:همه دغدغه انجمن ما همین است تا مربیان این رشته را به خوبی تربیت کنیم و حتی در آینده مدرس خارجی به کشور بیاوریم.

انتهای پیام/م

فوتوالی در بوشهر توسعه یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.