تیم والیبال درنای ارومیه در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی سه بر یک مغلوب خاتم اردکان شد.

تیم والیبال درنای ارومیه مقابل خاتم اردکان باختبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛دیدار تیم والیبال درنای ارومیه با خاتم اردکان عصر روز چهارشنبه در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی غدیر ارومیه برگزار شد.

شاگردان محمد وکیلی در تیم درنای ارومیه ست‌های اول، دوم و چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ واگذار کردند و ست سوم را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به سود خود پایان دادند.

این دیدار با حضور نزدیک به ۲ هزار تماشاگر مشتاق ارومیه‌ای برگزار شد و تشویق‌های بی امان هواداران روحیه مضاعفی به بازیکنان نوجوان تیم درنای ارومیه بخشید.

درنای ارومیه هفته گذشته در نخستین گام نیز سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان ایرانیان شکست خورده بود.

تیم درنای ارومیه امسال برای نخستین بار با هدایت «محمد وکیلی» سرمربی تیم نوجوانان کشور وارد کوران رقابت‌های لیگ برتر شده است و هشت بازیکن زیر ۱۸ سال ارومیه‌ای در ترکیب آن حضور دارند.

داوود نافعی با کمک مهدی نویدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و احمد بندری و یونس حسن زاده به ترتیب ناظر و نماینده سازمان لیگ در این مسابقه بودند.

تیم درنای ارومیه در دیدار‌های هفته سوم و چهارم نیز میزبان سایپا و پیکان تهران است و این امر از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی برای بازیکنان جوان و کم تجربه این تیم فراهم می‌کند.

والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال ۱۳۵۰ هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب جام طلایی و راهیابی به جام باشگاه‌های آسیا هستند.

 

انتهای پیام/م

باخت تیم درنای شهرداری ارومیه مقابل خاتم اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.