مراسم افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای مازندران در دبیرستان موسی بن جعفر (ع) شاهد دختران بابلسر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سهرابی رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: این المپیاد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با هدف کشف و شناسایی استعداد‌های ورزشی دانش آموزان مستعد همه ساله برگزار می‌شود و نفرات برتر از مرحله شهرستانی به مراحل استانی و کشوری راه می‌یابند.

وی مواد برگزاری رشته‌های ورزشی المپیاد را متناسب با امکانات و شرایط هر مدرسه بیان داشت و افزود: ۱۸۰ هزار دانش آموز پارسال در المپیاد ورزشی شرکت کردند و امسال انتظار داریم تعداد نفرات شرکت کننده بیشتر شود.

حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به اینکه مازندران جزء استان‌های جوان کشور است، گفت: بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز در مدارس استان در حال تحصیل هستند.

وی افزود: مازندران دارای ۱۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته است که بخش اعظمی از این نفرات دانش آموز هستند.

حسین زادگان گفت: اگر همکاری خوب و مناسب بین دو دستگاه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان که دو دستگاه معتبر در حوزه اجتماعی هستند با مدارس وجود داشته باشد و دانش آموزان بتوانند حداقل یک رشته ورزشی را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند این المپیاد می‌تواند زمینه ساز فعالیت و تحرک بدنی باشد.
انتهای پیام/آ

پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای استان مازندران افتتاح شد

برچسب ها: وزارت ورزش ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.