کارشناس مسئول مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از مهیا شدن شرایط افزایش ابر و بارش در مناطق غربی از روز جمعه با ورود یک موج ناپایدار به استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس مسئول مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود موج ناپایدار به استان اظهار داشت : این موج ، شرایط بارندگی را در روزهای آتی فراهم می‌کند و ابتدا به غرب استان اصفهان وارد می شود و سپس با ورود به بقیه مناطق استان ، بارندگی‌هایی را ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز  شرایط پایدار جوی در استان وجود دارد، افزود: بر این اساس دما در 24 ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش می‌یابد.

کارشناس مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد : امروز و فردا در استان ، جو نسبتا پایدار حاکم است و آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری ، افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

علی‌عسگریان تصریح کرد : دمای فعلی اصفهان، 21درجه سانتی‌گراد که نسبت به دیروز در همین ساعت، یک درجه کاهش داشته است.

وی ،کمینه دمای شهر اصفهان را 12 و بیشینه دما را 25 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد.

کارشناس مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: سردترین نقطه استان در 24 ساعت آینده بویین میاندشت با یک درجه سانتیگراد و گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک و کاشان  با 28درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 انتهای پیام/م

ورود موج ناپایدار به استان اصفهان از روز جمعه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار