کارشناس برنامه زنده سیمای مرکز قزوین به منظور ترویج نماز اول وقت، به همراه عوامل، برنامه را قطع و نماز خود را اول وقت و به صورت جماعت اقامه کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ به گفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، حین پخش برنامه زنده تلویزیونی «تا آسمان» که به بحث و گفتگو پیرامون مباحث دینی، اعتقادی و اخلاقی با حضور کارشناسان مطرح استان می‌پردازد، هنگام اذان ظهر، نماز جماعت به صورت زنده و با حضور شرکت کنندگان این برنامه تلویزیونی در محل استودیو برپا شد.

اکبری گفت: کارشناس این برنامه حجت الاسلام کاظم لو به عنوان پیش‌نماز و مجری برنامه به همراه عوامل پخش در وسط استودیو به نماز ایستادند و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، برنامه زنده ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه هدف رسانه از اجرای اقامه نماز به صورت زنده در این برنامه، ترویج فرهنگ نماز بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این اوقات ملکوتی، سهم اندکی برای ترویج نماز اول وقت داشته باشیم.

برنامه تلویزیونی «تا آسمان» به تهیه کنندگی مهدی احمدی هر روز ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه بعد از اذان ظهر به مدت ۳۰ دقیقه بصورت زنده از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برپایی نماز جماعت در برنامه زنده تلویزیونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار