از امروز سوالات خود را در زمینه «سوء هاضمه» از ما بپرسید تا پاسخ آن را از متخصصان جویا شویم.

سوالات خود در زمینه «سوء هاضمه» را اینجا مطرح کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از طریق کلینیک آنلاین می توانید سوالات پزشکی و سلامت خویش را با متخصصان در میان گذاشته و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

کلینیک آنلاین جهت تحقـق آرمـان سـلامـت همگانی جامعه ایجاد شده اسـت که در آن کادر متخصصان علم پـزشکـی به سـوالات شما را پاسخ می دهند.

جهت ارسال سوال به تیم پزشکی کلینیک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات خود به صورت رایگان به ثبت نظرات مراجعه و سوال خود را به راحتی ثبت کنید تا تیم پزشکی ما پاسخ سوالات شما را ارسال کنند.

از هم اکنون می توانید همه سوالات خود در زمینه «سوء هاضمه» را تا ساعت 24 شنبه ارسال و پاسخ سوالات خود را  راس ساعت 17 یکشنبه از تیم پزشکی ما دریافت کنید.

انتهای پیام/

طرح سوال در کلینیک آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
-
عبدالکریم
۱۳:۲۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
سلام و با تشکر از شما
من معمولا وقتی غذای چرب میخورم متاسفانه دلیلش معلوم نشده و همچنین وقتی میخوابم خیلی از شبها زبانم در دهانم مثل چوب خشک میشود طوری که درد میکند و احساس میکنم به اون غذاهای سنگین ربط دارد
ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۹:۱۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
سوزش شدید معده تا مری یا همان رفلکس اکثرا بعد از ناهار هست که مجبورم حتما از قرص فاموتیدن 20 به همراه کلیدینیوم سی استفاده بکنم که در خیلیمورد جوابگو نیست و بایستی از قرص الومینیم ال جی بخورم با اینکه غذا کم میخورم از مصرف نوشابه و حتی اب خوداری میکنم ولی متاسفانه کماکان سوزش معده را دارم کلافه شدم
Iran (Islamic Republic of)
masoud
۲۰:۱۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
غذا کم بخورید...شب شام نخوردن بد نیست اما ظهر و صبح هم غذا بقدر رفع گرسنگی بخورید...خوردن چربی و غذای پر چرب خوب نیست...دخانیات و خدای نکرده مصرف زیاد مواد مخدر حتمآ باعث رفلاکس میشود... پس از خوردن غذا نخوابید و بعد هم حتمآ شانه ها را روی متکا بگذارید که معده سربالا باشه...و چیزهای دیگر اگر دریچه معده نیاز به تعمیر نداشته باشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۰۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
برای جلوگیری از ترشح زیاد اسید معده چه کارهایی لازم است
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا محسنی
۱۲:۴۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
با سلام :
من بعد از خوردن غذا به دلیل دیر هضم شدن غذا یا ماندن بیش از حد غذا در معده نمی توانم بخوابم گاهی وقت ها حتی چند ساعت بعد از غذا با یک آروق بر گشت غذا به حلق را دارم به همین علت برای راحت تر خوابیدن شب ها شام نمی خورم در ضمن برگشت اسید معده هم دارم و هیچ دارویی هم مصرف نمی کنم برای حل مشکل چه باید بکنم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
دختر من خَيلي بد غذا مي خورد، گاهي به شدت زياد گاهي اصلا ميل ندارد، دليل آن چيست؟
آخرین اخبار