معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: حل بحران آب با به کارگیری این برنامه های موجود نیازمند عزم اجتماعی است همچنین نیازمند این است که حب و بغض های سیاسی و غیره را کنار بگذاریم.

  به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد علی شجاعی در جریان نشست هم اندیشی مدیران محترم روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اصفهان اظهار کرد: بیش از دو قرن است که دنیا به این نتیجه رسیده برای اداره امور یک جامعه باید با برنامه حرکت نماییم چراکه تنها با برنامه ای ناظر به استعداد آن جامعه میتوان مشکلات حاد را حل کرد.

وی توضیح داد: اگر برنامه ای که ناظر به استعداد های جامعه باشد اجرائی نگردد مشکلات حتی کوچک هم تبدیل به بحران های بزرگ خواهد شد؛ به همین شکل میتوان بحران آب را نیز حل کرد چرا که در بسیاری از نقاط جهان مشکل بی آبی وجود دارد اما با برنامه ریزی معضل بی آبی در آن نقاط حل شده است.

معاون امور اقتصادی  و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان اشاره کرد: پاسخی که ناظر به مسئله بحران آب در دهه های اخیر به مردم داده ایم این بوده که فعلا کمبود آب داریم و باید کم مصرف کنیم، هر زمان که آب از سوی منابع تامین گردد برنامه ریزی میکنیم.

وی تشریح کرد: مهمترین سوالی که باید از خودمان بپرسیم این است که در مورد حل بحران آب چه برنامه هایی را تدوین و اجرا کرده ایم؛ معضلات آب و خشکسالی که امروز دامن گیر مردم شده است ناشی از انباشت مشکلات دهه های گذشته بوده که می توانست با برنامه هایی صحیح حل شود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: ما مدیران باید گفتار درمانی را کنار گذاشته و در جایگاه یک متخصص بیماری بیمار را درمان کنیم که این مهم بی شک مستلزم شناخت صحیح بیمار و بیماری است چراکه تا به حال تنها همراه با فریاد بیمار ما نیز فریاد کشیده ایم در صورتی وظیفه ما درمان بیماری است.

وی اظهار کرد: مهمترین راهبرد استانداری و دکتر مهرعلیزاده برای حل بحران آب تامین آب از هر منبع آبی است که در این باره حتی طرح انتقال آب خلیج فارس از بندرعباس نیز بررسی شد؛ باید بدانیم که توقف برنامه های موجود ظلم بزرگی است به کشاورزان و همه مردم استان همچنین همه مردم و همه توده ها حق دارند این برنامه را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام /س

نشست هم اندیشی احیا زاینده رود

 

 

برچسب ها: بحران آب ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار