مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده گفت: مجمع مشورتی بانوان یک ایده خلاق در استان است که به مسائل حوزه زنان و خانواده می‌پردازد.

مجمع مشورتی بانوان، ایده‌ای خلاق در خراسان رضوی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فریبا نظری مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده در جلسه کارگروه مشترک زنان و خانواده استان‌های خراسان رضوی و فارس گفت: بهتر است بمنظور ارتقاء این مرجع در ترکیب اعضا از مردان اندیشمند و صاحب نظر بهره گیری شود.

وی با تأکید بر نقش مهم مردان در خانواده، افزود: با حضور و بهره مندی از اندیشه مردان می‌توان نگاه جامع و چند بعدی نسبت به مسائل حوزه زنان داشت.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده طرح روستای پاک خراسان رضوی را طرحی مناسب بیان کرد و ادامه داد: پیشنهاد می‌شود شاخص روستای دوستدار کودک نیز به هفت شاخص این طرح اضافه و از مساجد هم به عنوان کانون همبستگی مردم در روستا توجه بیشتری شود.

فرشته سلجوقی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه خراسان رضوی بیشترین تعداد روستا‌های کشور را دارد، گفت: خوشبختانه سال گذشته شاهد مهاجرت معکوس از شهر به روستا در این استان بودیم که جمعیت روستایی خراسان رضوی را شش دهم درصد افزایش داد.

سیده معصومه دستغیب مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری فارس هم در این جلسه گفت: خراسان رضوی در زمینه برگزاری همایش بین المللی سلامت زنان پیشتاز بوده به طوری که امسال هفتمین دوره آن را برگزار می‌کند.

انتهای پیام//ف. ش
 

خراسان رضوی پیشتاز در برگزاری همایش بین المللی سلامت زنان

برچسب ها: زنان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.