طراح پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند گفت:پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند به سبک آبستره طراحی شده است.

ساجده آل منیع طراح پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت:آبستره سبک هنری است که هیچ صورت یا شکل طبیعی در آن نیست و فقط رنگ و فرم های تمثیلی و غیر طبیعی برای بیان مفاهیم خود بهره می گیرد.

وی به مفاهیم پوستر اشاره کرد و افزود:درباره مفاهیم پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند می توان از رنگ زمینه آن شروع کرد که پرده نمایش را القاء می کند.

طراح پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند گفت: پس از آن به سراغ تعریف هنر تئاتر می رویم . تئاتر در زبان یونانی به معنای چیزی است که به آن نگاه می کنند. چشم ها در پوستر بیانگر نگاه می باشند که با قرار دادن 2 مژه بر روی چشم ها دومین جشنواره را معرفی کرده است.

آل منیع ادامه داد: حالت غم و لبخندی که زیر چشم ها به کار رفته است، معرف دو شاخه ی تراژدی و کمدی هنر تئاتر است. این چشم ها ، غم و لبخند بر روی درختی قرار گرفته اند که به شکل یک دست در آمده است، حرکت دست به پانتومیم اشاره دارد که یکی از گونه های تئاتر است .

انتهای پیام/ د

طراحی پوستر جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند

برچسب ها: تئاتر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.