سرمربی تیم ملی ساندای مردان گفت: رسیدن به سکوی قهرمانی جام جهانی دشوار است اما امیدوارم مانند سال گذشته عنوان قهرمانی را تکرار کنیم.

به گزارش خبرنگار کشتی ورزمی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی ساندای مردان کشورمان با 5 ورزشکار برای حضور درجام جهانی ووشو فردا راهی چین می شود.

حسین اجاقی سرمربی تیم ملی ساندای مردان در این باره گفت: جام جهانی ساندا ازلحاظ کیفی دارای بالاترین سطح است چرا که تمام ووشوکارانی که صاحب مدال های جهانی هستند در این رقابت حضور دارند.

او افزود: وضعیت ملی پوشان مطلوب است و از بین اعزامی ها تنها محسن محمد سیفی در بازی های آسیایی جاکارتا نیز حضور داشته است. بقیه ملی پوشان برای اولین بار است که به جام جهانی می روند و تعدادی نیز تجربه حضور در این رقابت ها را دارند.

اجاقی درباره رقبای سانداکاران ایرانی گفت: حریفان اصلی ما چین، روسیه، مصر و بلاروس هستند.رسیدن به سکوی قهرمانی دشوار است اما امیدوارم مانند سال گذشته عنوان قهرمانی را تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی ساندای مردان در واکنش به این موضوع که ممکن است چین به دلیل داشتن میزبانی درنتایج نفوذ داشته باشد تصریح کرد: این رشته به چین تعلق دارد ما باید به گونه ای بازی کنیم که جایی برای ناداوری ها باقی نگذاریم.

اجاقی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم درهمه رقابت ها ملی پوشان بهترین نتیجه را کسب کنند. اگر مدالی کسب می شود حاصل زحمات ورزشکاران، تلاش های مربیان شخصی ملی پوشان درباشگاه ها، وجود لیگ، حمایت های ومدیریت صحیح درفدراسیون، داشتن کرسی های بین المللی و تصویب قوانینی به نفع ووشو ایران، حمایت رسانه ها و ... است.

گفتنی است تیم های ملی مردان وزنان ساندا با ترکیب زیر عازم چین خواهند شد:


*بانوان

۵۲ کیلوگرم: الهه منصوریان
۵۶ کیلوگرم: شهربانو منصوریان
۷۵ کیلوگرم: فریناز نذیری
هدایت تیم بانوان را «لیلا بندانی» برعهده دارد.

*مردان

۷۰ کیلوگرم: محسن محمدسیفی
۷۵ کیلوگرم: یوسف صبری
۸۵ کیلوگرم: معین تقوی
۹۰ کیلوگرم: میلاد عارفی مقام
به اضافه ۹۰ کیلوگرم: حمیدرضا قلی پور
هدایت تیم مردان را «حسین اوجاقی» عهده دار است.


بیشتر بخوانید: 

اظهارات اجاقی درباره تیم ملی ساندا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار