فرامرز عرب گفت: ۳۵۰ واحد تولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرامرز عرب رئیس اداره تسهیلات صنعت معدن و تجارت استان سمنان در هشتمین جلسه کمیته بررسی تسهیلات و تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی استان با اشاره به اینکه همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات به گردش چرخه تولید کمک می کند، گفت: بیش از۳۵۰واحد تولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید شدند.

وی افزود: درخواست ۱۹ واحد متقاضی تسهیلات در قالب کمیته تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط، در سال جاری با حضور نمایندگان بانک‌های عامل و واحدهای تولیدی متقاضی بررسی و برای تصمیم‌گیری نهایی و معرفی به بانک‌های عامل به دبیرخانه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع شد.

فرامرز عرب با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳۰ واحد تولیدی استان به بانک‌های عامل معرفی شدند، عنوان داشت: مابقی واحدها در کمیته بررسی تسهیلات قرار دارد که بعد از کار کارشناسی قطعاً به بانک‌های عامل ارجاع داده خواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: واحدهایی که با مشکل مواجه هستند در ابتدا می‌بایست در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کنند و سپس بعد از اقدامات کارشناسی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ گ

۳۵۰واحد تولیدی استان سمنان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید شدند

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.