رئیس دادگستری شهرستان بافت با اشاره به اینکه بخش زیادی از اهالی روستا‌ها و عشایر شهرستان بافت در ایام پاییز و زمستان به مناطق گرمسیری کوچ می‌کنند، هشدار داد: افراد بایستی با رعایت نکات حفاظتی و امنیتی، از به سرقت رفتن وسایل زندگی خود جلوگیری بعمل آورند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یداله سپهری رئیس دادگستری شهرستان بافت  در جلسه پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان گفت: در راستای کاهش جرائم به ویژه سرقت، ضرورت دارد محور‌های مواصلاتی مهم شهرستان و همچنین در مبادی ورودی و خروجی روستا‌های بزرگ به دوربین‌های مداربسته مجهز شوند.

این مقام قضائی افزود: در ایام قشلاق عشایر، خانه‌های خالی از سکنه و خالی بودن روستا‌ها از تردد‌های روزانه، امنیت خانه‌ها را با مخاطره مواجه می‌کند، لذا رعایت نکات حفاظتی در رابطه با افزایش امنیت خانه‌ها در این ایام جدی است.

وی گفت: پیشگیری از وقوع جرم در دستورکار قوه قضائیه قرار دارد و امنیت پایدار تنها با مشارکت و همراهی همه مردم محقق می‌شود.

سپهری با اشاره به اینکه امنیت یکی از نیاز‌های اصلی و اساسی هر جامعه می‌باشد، افزود: با توجه به مراجعات مکرر مردم در بحث سرقت ضرورت دارد مردم این مناطق اموال خود را در مکان‌های مطمئن قرار دهند.

رییس دادگستری شهرستان بافت در خصوص مباحث پیشگیری از وقوع جرم در این شهرستان گفت: آنچه در کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم دنبال می‌شود بحث آگاهی سازی مردم با همکاری شوراها، دهیاری ها، مراجع انتظامی است.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بافت افزود: مسئولان و دست اندرکارن متولی امر نیز باید اقدامات لازم را در این رابطه بعمل آورند.
انتهای پیام/ی

روستاهای خالی از سکنه در معرض خطر سرقت

برچسب ها: دادگستری ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار