رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از نبود امکانات مناسب مسیر‌های مرزی کرمانشاه برای تردد کامیون‌های صادراتی انتقاد کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه مهیا سازی استاندارد زیرساخت‌های مرزی کرمانشاه را بزرگ‌ترین دغدغه در مسیر توسعه محور مرز‌های استان اعلام کرد گفت: برای افزایش بیشتر صادرات کرمانشاه، نیازمند ایجاد ظرفیت‌های جدید هستیم واگر طالب رشد هستیم، مسئولین باید هرچه سریع‌تر شعار را به عمل نزدیک کنند.

وی از این استان به‌عنوان یک منبع مهم تولیدی، مهارتی و بیولوژیک در مسیر رشد و توسعه صادرات یادکرد وافزود: گسترش تولید صادرات محور، ایجاد و نیازسنجی صنایع تبدیلی مرتبط با هر استان و محصول و همچنین بهسازی اصولی زیرساخت‌های مسیر‌های مرزی کرمانشاه می‌تواند در این استان، تحول‌آفرین باشد.

وی ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید با رویکرد صادراتی را عامل اصلی دوم در مسیر توسعه استان دانست و گفت: باید به دنبال تولید کالا‌هایی باشیم که در کشور عراق بازار‌های صادراتی خوبی دارد و دراین‌بین باید با راه‌اندازی یک زنجیره تولید در کنار سایر کالاها، مسیر‌های توسعه را هموارتر کنیم.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی ایران خاطر نشان کرد: با شرایط کنونی کشور و تحریم ورود ماشین‌آلات مقداری شرایط سرمایه‌گذاری سخت شده است، اما با ایجاد جاذبه‌های موجود می‌توان میانبر‌های خوبی را در جذب سرمایه‌گذار صادراتی مهیا کرد .

 

 

انتهای پیام/د

افزایش بیشتر صادرات کرمانشاه، نیازمند ایجاد ظرفیت‌های جدید است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.