مدیرکل میراث فرهنگی گلستان درباره برخی مطالب منتشره در فضای مجازی پیرامون انتصاب مدیر جدید میراث فرهنگی علی آباد کتول توضیحاتی داد.

ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ گفت: آقای طبرسا که به تازگی به سمت مدیر میراث فرهنگی شهرستان علی آباد کتول منصوب شده دارای مدرک مدیریت است و علاوه بر ۱۰ سال سابقه کار در دامپزشکی، ۱۰ سال کار در محیط زیست، دو سال تجربه کار در زمینه ایرانگردی و جهانگردی دارد و یک سال اخیر هم در اداره میراث فرهنگی مشغول بوده است.

وی گفت: تخصص و کارآمدی وی در زمینه مدیریت مورد تایید است و در انتصاب وی مسئولان شهرستان از جمله فرماندار و نماینده هم نظر مثبت داشته اند.

وی در پاسخ به چرایی این انتصاب گفت: بیشتر نیرو‌های میراث فرهنگی گلستان در مرکز استان مستقر هستند و ما در شرق استان نیرو‌های رسمی نداریم و پیش ازاین هم برای پوشش این مناطق از دستگاه‌های دیگری مانند، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، ارشاد اسلامی و حوزه هنری هم استفاده کرده ایم.

انتصاب آقای طبرسا به عنوان مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول دستمایه انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و حاشیه‌هایی به همراه داشته است.

انتهای پیام/م
 

توضیح مدیدکل میراث فرهنگی در مورد انتصاب مدیر جدید میراث فرهنگی علی آبادکتول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.