حس و حال زیبا و وصف ناپذیر جوان استرالیایی در پیاده روی اربعین را در ویدئویی مشاهده می‌کنید.

امام حسین(ع) آهنربا است و همه را به خود جذب می‌کند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زیارت امام حسین علیه السلام برای همه از ارزش و جایگاه خاصی برخوردار است و همه مسلمان‌ها و حتی بسیاری از غیر مسلمان‌ها برای سفر به کربلا و زیارت حرم مطهر حضرت سیدالشهدا از همه دارایی خود مایه می‌گذارند.

سفر زیارتی کربلا و حضور در کنار میلون‌ها تن از شیعیان از سایر کشورها برای افرادی که غیر مسلمان‌ها اکثریت جمعیت کشور و منطقه محل زندگی آن‌ها را در بر می‌گیرند و با محدودیت‌های ابراز عقاید خود روبرو هستند، حلاوت و شیرنی دو چندان دارد.


بیشتر بخوانید: حال‌وهوای وصف‌ناپذیر زنان آمریکایی در پیاده‌روی اربعین +فیلم 


در طول سال‌های اخیر که مراسم با شکوه پیاده روی اربعین با حضور میلیون ها عاشق و دلداده امام حسین علیه السلام برگزار می‌شود، مسلمانان سایر کشورها و همچنین شمار قابل توجهی از اقلیت‌های مذهبی در کنار یکدیگر یکصدا و متحد حضور دارند و قدرت انکار ناپذیر شیعیان را به رخ مستکبران و ایادی کفر می‌کشانند.


بیشتر بخوانید: صحبت‌های جالب بانوی تازه مسلمان شده هلندی در سفر اربعین +فیلم


در ادامه فیلمی کوتاه از حضور یک جوان استرالیایی را می‌بینید که در مراسم پیاده روی اربعین حاضر شده است و از لذت شیرین این سفر روایت جالبی را نقل می‌کند. او که از شهر سیدنی استرالیا عازم کربلای معلی شده معتقد است: امام حسین علیه السلام مثل آهنربایی است که زائران اربعین را همچون براده‌های آهن به سمت خود جذب می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کربلا ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار