فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد.

کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به دنبال کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه خودروی ولوو نفتکش با استفاده از حواله، پلمب و اسناد جعلی اقدام به قاچاق فرآورده های نفتی می کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی و اعزام گشت خودرویی به محورهای فرعی ارتباطی ، این کامیون نفت کش در ایستگاه بازرسی شهید زارعی شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: پس از بررسی اسناد و مدارک مشخص شد راننده خودرو از مجرمان سابقه دار است که به صورت ماهرانه اقدام به تهیه و استفاده از اسناد و پلمب های جعلی کرده است.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از این خودرو، 96 عدد پلمب، 800 برگ حواله های جعلی و 32 هزار لیتر نفت سفید قاچاق و بدون مجوز به ارزش 780 میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: به گفته راننده این خودرو وی فرآورده نفتی را از حوالی شهرستان بوکان بارگیری و قصد انتقال و توزیع در حوالی تهران را داشت و اسناد جعلی را نیز از تهران تهیه کرده است.

انتهای پیام/ د

سوخت قاچاق در همدان کشف شد

برچسب ها: قاچاق کالا ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.