استاندار کرمانشاه گفت: اثر باستانی و جاودانه بیستون تنها به کرمانشاه و مردم ایران تعلق ندارد بلکه متعلق به همه جهانیان است که عظمت و استقامت را می توان در آن مشاهده کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه  عصر یکشنبه در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون که در محل هتل لاله این شهر برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه از دیرباز محل پرورش ورزشکاران زیادی در 2 بخش قهرمانی و پهلوانی بوده و نام استان کرمانشاه با ورزش و بخصوص ورزش های پهلوانی عجین است.

 
بازوند ادامه داد: شهر تاریخی بیستون نیز امروز برای چهارمین دوره میزبانی رقابت های سنگنوردی جهان را برعهده گرفته است و میزبان ورزشکاران داخلی و خارجی زیادی شده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جهانیان مردم این دیار را با پهلوانی و مهمان نوازی می شناسند، اطمینان خاطر داد ورزشکارانی که از اقصی نقاط جهان و استان های مختلف ایران به کرمانشاه و شهر بیستون سفر کرده اند در مدت اقامت خود حتما به این نتیجه خواهند رسید.

وی همچنین با ابراز خرسندی از حضور کوهنوردان خارجی در ایران و استان کرمانشاه، گفت: شما به امن ترین کشور منطقه خاورمیانه و سپس به یکی از امن ترین استان های ایران سفر کرده اید و حتما از اقامت خود لذت خواهید برد.

انتهای پیام/ز

شهر تاریخی بیستون برای چهارمین دوره میزبان رقابت های سنگنوردی جهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.