معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون را فرصتی طلایی برای ایجاد امید و نشاط بخشی به جامعه دانست .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون را فرصتی طلایی برای ایجاد امید و نشاط بخشی به جامعه دانست و گفت : باید با عِرق ملی و استانی برای جشنواره سنگنوردی کار کنیم تا نام کرمانشاه به قله برسد.

 وی با تاکید بر لزوم تبلیغات گسترده و کشوری برای این جشنواره گفت : باید طوری عمل کرد که آورده‌های این جشنواره بیشتر از هزینه‌ای باشد که برای برپایی آن می‌شود.

الهی تبار  با اشاره به اینکه بیستون نماد زیبایی‌ها و ظرفیت‌های تاریخی استان کرمانشاه است، ادامه داد: متولیان برپایی جشنواره باید از رسانه ملی و فضای مجازی برای انتقال پیام استان بهره ببرند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کشور و تمرکز بدخواهان روی جنگ روانی تاکید کرد: هر اندازه که فضا‌های جشنواره‌ای و امید بخش در کشور تقویت شوند توانسته ایم با این جنگ روانی مقابله به مثل کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه با تاکید بر برپایی هرچه بهتر جشنواره سنگنوردی بیستون افزود: شرکت کنندگان خارجی در این جشنواره را باید سفیران پیام صلح و امنیت ایران اسلامی دانست و باید طوری عمل کرد که توانایی ایران در برپایی برنامه‌های بین المللی آن هم در مناطق مرزی کشور را نشان داد.

الهی تبار، تلاش برای برپایی باشکوه و شایسته نام کرمانشاه را از دستگاه‌های متولی خواستار شد و تاکید کرد: باید کاری کنیم که مردم با افتخار از محیط زندگی خود یاد کنند.

وی با اشاره به بازدید خود از سایت بیستون، امکانات و موقعیت منطقه را برای برپایی جشنواره بسیار مطلوب دانست و اضافه کرد: دسترسی نزدیک به راه اصلی، امکانات زیرساختی و کاروانسرایی که وجود دارد زمینه برای برپایی یک جشن و جشنواره ملی و بین المللی را فراهم کرده است.

 

 

انتهای پیام/د

باید با عِرق ملی و استانی برای جشنواره سنگنوردی کار کنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.