تیم های فوریتهای پزشکی اعزامی مرکز اورژانس کاشان برای پوشش سلامت زائرین درایام سوگواری اربعین حسینی به مرز مهران در استان ایلام اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی کاشان، در حاشیه آیین بدرقه این تیم امدادی که امروز  از ستاد دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزارشد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تیم های فوریتهای پزشکی مرکز اورژانس کاشان و پرسنل پیش بیمارستانی این مرکز برای حضور در مرز مهران و خدمت رسانی به زائرین اربعین به مرز مهران در استان ایلام اعزام شدند.

فرهاد بابایی، گفت: تیمهای امدادی اورژانس کاشان در قالب دو دستگاه آمبولانس مجهز و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۱۰ نفر پرسنل در استان ایلام مستقر خواهند شد.

وی افزود: تیمهای امدادی اورژانس کاشان از تاریخ سی ام مهرماه تا پایان مراسم اربعین به زائرین حسینی در مسیرهای منتهی به مرز امدادرسانی خواهند کرد.

به گفته وی، مرکز فوریتهای پزشکی کاشان دارای 40 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتور آمبولانس است که 20 دستگاه در هر نوبت کاری آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان احتمالی حادثه های گوناگون درون شهری و برون شهری است.

شایان ذکر است: 20 پایگاه فوریت های پزشکی در منطقه کاشان، 13 پایگاه در جاده ها و هفت پایگاه ها نیز در نقاط شهری به مردم خدمت رسانی می کند.

 

انتهای پیام/م

مراسم بدرقه  تیم امدادی اورژانس کاشان در مرز مهران

برچسب ها: اورژانس ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار