طرح دوشنبه‌های پرمهر از اول آبان امسال در ۴ هزار مدرسه مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: طرح دوشنبه‌های پرمهر از اول آبان امسال در ۴ هزار مدرسه استان منظور گسترش و ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی بین دانش آموزان، ارائه خدمات هدفمند، معیشتی و تحصیلی دانش آموزان نیازمند در مدارس و نیز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی اجرا می‌شود.

وی افزود: دانش آموزان هرهفته دوشنبه پس از اجرای مراسم صبحگاهی مبالغ ۳ هفته نخست هر ماه خود را با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و نیز کمک‌های هفته چهارم را به عنوان حامی ایتام پرداخت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت : تبیین و اجرای برنامه‌های آموزشی، تقویت روحیه عزت نفس و خودباوری، تقویت باور‌های دینی و اعتقادی و سبک زندگی اسلامی ازجمله فعالیت‌های کمیته امداد برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان است .

سعادت افزود: کمک‌های جمع آوری شده با اولویت مددجویان کمیته امداد حوزه اکرام با اولویت ایتام و محسنین همان مدرسه در موضوع‌های هدفمند مانند مسکن، جهیزیه، درمانی، تحصیلی هزینه شده و هر مدرسه بعنوان یک حامی حقوقی تعریف شده و دانش آموزان بعنوان حامی حقوقی کارت مخصوص حامیان قهرمان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام /ر

کمک به دانش آموزان نیازمند با اجرای طرح دوشنبه در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار