معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: شهروندانی که عوارض ساختمانی خود را تاپایان آبان ماه امسال پرداخت کنند از تخفیف ۲۲ درصدی برخوردار خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدهادی هاشم پور معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: براساس لایحه شورای اسلامی شهر شیراز، مودیانی که عوارض خود را به طور کامل تا پایان آبان پرداخت کنند از تخفیف ۲۲ درصدی عوارض ساختمانی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: هر ساله شهروندان و فعالان صنعت ساختمان، پرداخت عوارض ساختمانی را به دهه فجر و پایان سال موکول می‌کنند، اما بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، بجز این تخفیف، هیچگونه مصوبه دیگری برای کاهش عوارض ساختمانی صادر نمی‌شود.

 هاشم پور با بیان اینکه درآمد‌های ناپایدار شهرداری‌ها ناشی از عوارض‌های ساختمانی است که با رکود ساخت و ساز و یا تغییرات فصلی دچار نوسان و تغییر می‌شود، تصریح کرد: این امر جز با مشارکت و همکاری شهروندان محقق نمی‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از شهروندان خواست نسبت به پرداخت عوارض ملک خود اعم از مسکونی و تجاری، اقدام و شهرداری را در خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان یاری کنند.

انتهای پیام/ر

پرداخت کنندگان نقدی عوارض ساختمانی در شیراز از تسهیلات تشویقی بهره مند می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار