رئیس اتحادیه فروشندگان چرم با اشاره به صادرات چرم به کشور‌های ترکیه و ایتالیا، از افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت چرم خبر داد.

افزایش ۴۰ درصدی قیمت چرم درشش ماه ابتدای سال/ چرم به مخاطره افتاده استسعید حیاتی رئیس اتحادیه فروشندگان چرم در گفت وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش قیمت چرم در کشور اظهار کرد: در شش ماهه ابتدای امسال، قیمت چرم افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه صنعت چرم به مخاطره افتاده است تصریح کرد: امسال صنعت چرم به شدت افزایش قیمت داشته  و این امر نه بدلیل مصرف و نه بدلیل احتکار صورت گرفته است .تولید هم اکنون بعلت رکود موجود در این صنف اُفت کرده است.


بیشتر بخوانید: بورس های مهم خرید کفش چرمی در تهران 


حیاتی، با اشاره به اینکه قیمت چرم از ۱۶ هزار به ۲۵ تومان رسیده است یادآورشد: در حال حاضر کمبود چرم در بازار احساس می‌شود و این صنعت وضعیت مناسبی ندارد.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان چرم، صادرات چرم ایرانی به کشور‌های ترکیه و ایتالیا صورت می‌پذیرد.

حیاتی، با اشاره به اینکه در شرایط کنونی، بسیاری از بنگاه‌های زودبازه نیازمند به مواد اولیه هستند افزود: این مواد در گمرک موجود است و باید بسرعت در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/

بسیاری از بنگاه ها نیازمند به مواد اولیه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۱۳:۱۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
تولیدی های داخلی مثل کیف چرم سورنا و برندای دیگه هم یعنی به کشورای خارجی صادرات دارن؟ چه خوب که واردات نداریم این چیزا رو دیگه...
آخرین اخبار