دریکی از کارخانجات صنایع دارو سازی در استان مرکزی مواد اولیه بیش از ۲۰۰ کارخانه داروسازی تولید می‌شود.

تولیدمواد اولیه بیش از ۲۰۰ کارخانه داروسازی در استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در یکی از کارخانجات صنایع داروسازی دارو در استان مرکزی مواد اولیه بیش از ۲۰۰ کارخانه داروسازی کشور تولید و به کارخانه‌ها عرضه می‌شود.

افروشه مدیر عامل این کارخانه درگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: مواد تولید شده در این کارخانه به بیش از ۲۰۰ کارخانه داروسازی کشور عرضه و در این کارخانجات تبدیل به انواع قرص‌ها و شربت‌های دارویی برای درمان بیماری‌های مختلف تبدیل می‌شود.

در کنار دارو‌هایی شیمیایی که این روز‌ها به دلیل غیر طبیعی بودن مصرفشان همراه با نگرانی از تبعات آنهاست تولید دارو‌های معدنی در استان مرکزی رونق گرفته است.

تولید بیش از ۶۰ قلم داروی معدنی در استان مرکزی

افروشه با بیان اینکه در این واحد تولیدی بیش از ۶۰ قلم دارویی معدنی تولید می‌شود گفت: پایه تولیدات دارو در این کارخانه مواد معدنی و از طبیعت گرفته شده که مواد اولیه آن در داخل کشور هست.

افروشه با بیان اینکه اشتغال مستقیم در این ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳ هزارنفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کارندافزود: در این کارخانه سالانه بیش از ۴ هزار تن مواد اولیه ساخت دارو تولید و راهی بازار‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار