دکتر ابوالقاسمی گفت:اورژانس فعلی اطفال بیمارستان کودکان مفید در فضای کوچکی قرار گرفته است که با اقدامات و برنامه ريزي های انجام شده اورژانس جدید در حال ساخت است که بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص ساماندهی اورژانس بیمارستان کودکان مفید افزود: در حال حاضراورژانس بیمارستان کودکان مفید دريك فضاي كوچك مستقر شده است که در راستای ساماندهی اورژانس ها، اورژانس جدید این بیمارستان در حال ساخت و نوسازی است که انشاءالله در بهمن ماه  افتتاح خواهد شد.
وی در پاسخ به کمبود icu اطفال در کشور گفت: ایجاد بخش icu اطفال در تمام بیمارستان ها امکان پذیر نیست چرا که همه بیمارستان ها بخش اطفال ندارند و اگر هم داشته باشد آنقدر فعال نیست که احتیاج به راه اندازی بخش icu باشد.بنابراین فقط icu باید در بیمارستان هایی ایجاد شود که بخش اطفال فعال باشدچرا که ایجاد هر تخت icu پر هزینه است.
ابوالقاسمی در پاسخ به اینکه آیا تمام بیمارستان های وابسته شهید بهشتی به دستگاه امحای زباله مجهز شده اند عنوان کرد:به دنبال دستور وزیر بهداشت اعتبار از بخش های دیگر دانشگاه برای تجهیز بیمارستان به دستگاه امحای زباله تامین شده و درحال حاضر تمام بیمارستان های و ابسته به این دانشگاه مجهز به اين دستگاه شده اند./ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار