رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه از برقراری ۲۰ هزار و ۴۶۱ تماس از سوی مزاحمین تلفنی با این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  صائب مدرسی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه گفت : در نیمه نخست امسال ۲۷ هزار و ۴۱ ماموریت توسط نیروهای مرکز فوریتهای پزشکی انجام شده که از این تعداد ۲۰ هزار و ۶۱۲ ماموریت شهری و ۶۴۲۹ جاده ای بوده است.

وی از انجام ۷۷۳۵ ماموریت با موضوع حوادث ترافیکی خبر داد و افزود : ۶۰۸۲ مورد ماموریت غیر ترافیکی نظیر غرق شدگی، مسمومیت، ترومای غیرترافیکی نیز توسط نیرویهای اورژانس انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: تعداد بیماران قلبی مراجعه کننده به مراکز فوریتهای پزشکی ۳۰۶۲ مورد و بیماران تنفسی ۱۲۳۰ مورد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال ۲۰ هزار و ۴۶۱ تماس از سوی مزاحمین تلفنی با این مرکز برقرار شده در حالی که این آمار در سال قبل ۱۱ هزار و ۷۲۹ مورد بوده است.

مدرسی اشاره ای به آمار سال گذشته داشت و گفت: تعداد ماموریت های انجام شده در نیمه نخست سال گذشته ۲۴ هزار و ۵۶۴ مورد بوده است.

به گفته وی بیشترین ماموریت های انجام شده مربوط به انتقال بیماران با تعداد ۱۳ هزار و ۲۲۴ مورد بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

مزاحمین تلفنی آمار بالایی را در تماس با مرکز فوریت های پزشکی دارند

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.