استاندار خراسان رضوی گفت:تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها، آستان قدس رضوی و بخش خصوصی با آمادگی کامل به عزاداران دهه پایانی صفر (ع) خدمات ارائه خواهند کرد.

آمادگی کامل خراسان رضوی برای میزبانی از زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی همزمان با نخستین سالگرد افتتاح رادیو زیارت  تقدیر از تمامی کارکنان و دست اندرکارانی که در شکل گیری و راه اندازی این رادیو سهیم بوده اند گفت:رسالت اصلی رادیو زیارت، پیام رسانی در حوزه فرهنگ رضوی و زیارت است.

وی افزود: ماموریت ویژه رادیو زیارت در مناسبت‌های خاص مانند اربعین و دهه آخر صفر پیام رسانی و ارائه اطلاعات مورد نیاز به زائران و نیز ارتقا فرهنگ زیارت می‌باشد.
 
استاندار خراسان رضوی گفت:مشهد  سالانه میزبان بیش از ۳۱ میلیون زائر داخلی و خارجی است و رادیو زیارت می‌تواند نقش به سزایی در نهادینه کردن فرهنگ میزبانی و ارائه سیره و منش امام رضا (ع) را ایفا کند.

رشیدیان با تاکید بر ارتقا کیفی و محتوایی برنامه‌های رادیو زیارت در طول سال گذشته گفت: رادیو زیارت می‌تواند مقدمه‌ای برای راه اندازی سیمای زیارت باشد اگر چه این رادیو هم اکنون نیز فعالیت‌های تصویری دارد.

وی تصریح کرد: مشهد الرضا به برکت وجود ثامن الحجج (ع) که مظهر مهربانی، علم و آگاهی، تعامل و گفتگو است ظرفیت آن را دارد که نقطه کانونی برای تعامل بین مسلمانان جهان باشد. مشهد میتواندبه مکانی برای حل اختلافاتی کشور‌های اسلامی تبدیل شود. نقش رسانه هایی، چون رادیو و در آینده سیمای زیارت در این زمینه در کنار علما و بزرگان می‌تواند بسیار برجسته باشد.
 
انتهای پیام//م.ص


حضور استاندارخراسان رضوی در مراسم نخستین سالگرد افتتاح رادیو زیارت

برچسب ها: رادیو ، اربعین حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.