بانکها به سررسید اقساط مردم سیل زده فرصت دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم عسگرپور معاون برنامه ریزی فرمانداری تنکابن در جلسه شورای اداری این شهرستان باقدردانی از مردم صبور و بافرهنگ تنکابن در حادثه سخت و تلخ سیل خسارت بار مهرماه گفت: مدیریت بحران شهرستان از دقایق ابتدایی سیل و بطور شبانه روزی تلاشهای بسیار زیادی داشتند و جهادی کار کردند تا بخشی از مشکلات در کمترین زمان برطرف شود.

وی افزود: زلزله و برف اگر منازل را تخریب کند زمین میماند اما متاسفانه سیل املاک و زمین کشاورزی و دام مردم را از بین برد و زمینی وجود ندارد که بخواهند دوباره آغاز کنند.

عسگرپور گفت: مردم زیادی درگیر اقساط بانک هستند و از بانکها میخواهیم به مردم مهلت دهند چرا که تلاش چندین ساله مردم در چندساعت نابود شد.

معاون فرماندار تنکابن به مشکلات اذوقه دامداران مناطق بالادست این شهرستان اشاره کرد و گفت: به تمام تلفن و درخواست مردم در بحران سیل پاسخ و بلافاصله از سوی ستاد پشتیبانی خدمت رسانی شد.

حسن باقری معاون عمرانی فرماندار تنکابن نیز در این جلسه با بیان اینکه اعتماد رییس ستاد بحران به نیرو‌های شهرستان و تقسیم کار باعث کاهش فشار‌ها و بالارفتن توان مدیریتی شد گفت:: مستند سازی سیل باید هرچه سریع‌تر انجام شود چرا که برای مدیریت آینده بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: حجم سیل و خسارات به حدی بود که بازگشایی محور‌ها بسیار سخت کرده بود، اما در اسرع وقت انجام شد و گا‌ها روزانه در ۲۴ جبهه کاری در شهرستان فعالیت و خدمات رسانی صورت میگرفت.

معاون عمرانی فرمانداری تنکابن با بیان اینکه عدم آموزش لازم به شورا‌ها و دهیاران باعث شد گا‌ها برخی اقدامات احساسی و از روی بی تجربگی انجام شود افزود: مدیران محلی بهترین نیرو‌ها برای مواقع بحران هستند که باید آموزش‌ های لازم به این مدیران داده شود.

وی افزود: ساخت و ساز‌ها در مواقع غیربحران به خوبی مدیریت نمی‌ شود و این موضوع باعث شد ۲۷ واحد مسکونی ۱۰۰ درصد در بحران اخیر سیل تخریب شد.

باقری گفت: واگذاری ماشین آلات به بخش خصوصی، خراب بودن ماشین‌ها و نبود راننده ماشین آلات از جمله مشکلات امکانات شهرستان بود که باید این ماشین آلات ساماندهی شود.

معاون عمرانی فرماندار تنکابن افزود: بسیاری از مدیران بیش از توانشان کار کردند و برخی مدیران و دهیاران نیز در سیل بی تفاوت بودند که باید روند فعالیت مدیران ارزیابی و لحاظ شود.

انتهای پیام/ م

کمک بانک ها به سیل زدگان غرب مازندران

برچسب ها: حوادث ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار