استاندار خراسان رضوی گفت:در سال‌های اخیر که زائران از سراسر کشور و حتی از خارج از کشور به مشهد می‌آمدند نیازمند یک رسانه در استان بودند.

رادیو همیشه چه در ایران و چه در کشور‌های دیگر پیشرو بوده استعلی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در بازدید از رادیو زیارت به مناسبت اولین سالگرد این رادیو ملی در گفتگوی اختصاصی با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:رادیو همیشه چه در ایران و چه در کشور‌های دیگر پیشرو بوده است و با همت مدیران عالی صدا و سیما و ظرفیتی که در استان و کمک نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی توانستیم رادیو زیارت را راه اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: رادیو زیارت توانست در مدتی که از افتتاح آن میگذرد از لحاظ کیفیت فنی و دسترسی مخاطبین فراتر از حوزه پوشش استان خراسان خوب عمل کند چرا که یکی از دغدغه های که در ابتدا وجود داشت این بود که می تواند تولید محتوا کند که نشاغن داد ظرفیت این موضوع را دارد که تولید محتوا مورد نظر مخاطبان خود را داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی در ارتباط با اینکه رادیو زیارت مقدمه است برای راه اندازی سیما زیارت افزود: امیدواریم که به زودی بتوانیم سیما زیارت را هم راه اندازی کنیم و از مشهد با مشتاقان امام رضا (ع) در ارتباط با توسعه فرهنگ زیارت و فرهنگ رضوی بتوانیم راتباط داشته باشیم.

وی در پاسخ به اینکه نقاط قوت و نقاط ضعف رادیو زیارت چه بوده است تصریح کرد: علی رغم اینکه تجربه جدید بود و رادیو‌های مختلفی در مرکز داشتیم در اوایل راه اندازی رادیو زیارت با نگرانی‌هایی توسط بعضی از مدیران همراه بود، اما نیرو‌های فعال رادیو زیارت نشان دادند که نگرانی‌ها بجا نبوده و این ظرفیت را درموضوع زیارت با مرکزیت مشهد وجود دارد که بتواند در واقع رادیویی پر محتوا و پر مخاطب داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی گفت: رادیو زیارت با ظرفیتی که دارد می تواند بهتر شود و با توجه به تجربه‌های که در مدت یکسال کسب کردن امید واریم در سال‌های پیش رو بسیار درخشان‌تر و فراگیر‌تر و پر مخاطب‌تر بدرخشند.

رشیدیان در پاسخ به اینکه چه برنامه‌های از رادیو زیارت را گوش کرده است افزود: بیشتر در مناسبت‌های مختلف که بوده است برای مثال در عزاداری‌ها و مراسم‌هایی مناسبتی، بخصوص در ایامی که پیام رسانی احتیاج داشتیم سعی کردیم از ظرفیت اف ام رادیو استفاده کنیم که در مسیر‌های منتهی به مشهد بتوانیم با زائران ارتباط برقرار کنیم و امیدوار هستیم که این پوشش مناسب برای هم برای ارتباط با مخاطبین در مرز‌های استان خراسان رضوی به نحوی فراهم بشود که هر زائری که وارد خراسان رضوی میشود از بدو ورود بتواند پیام‌های مناسب زیارتی و فرهنگ رضوی را از این رادیو بشنود.

انتهای پیام//ا. آ
 

رادیو زیارت با ظرفیتی که دارد می تواند بهتر شود

برچسب ها: زیارت ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.