مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از امروز تا روز دوشنبه شاهد بارش باران در استان هستیم که این بارش ها در برخی نقاط موجب آبگرفتگی معابر می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد خسروی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : با توجه به تحلیل نقشه های هواشناسی سامانه ای ناپایدار از عصر امروز تا روز دوشنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود : در پی نفوذ این سامانه شاهد کاهش نسبی دمای روزانه، باران، وزش باد و رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : شرایط ناپایدار از فردا تا صبح دوشنبه به ویژه در نواحی غربی و جنوبی از نمود بیشتری برخوردار است و بارش باران همراه با وزش نسبتا شدید باد سبب آب گرفتگی عمومی در پاره ای از نقاط می شود.

خسروی با بیان اینکه احتمال غبارآلود شدن هوای مناطق مرزی طی ساعاتی از عصر یکشنبه تا صبح دوشنبه وجود دارد گفت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه احتمال بارش در استان ضعیف است اما عصر پنج شنبه موجی دیگر به جو استان نفود و به تدریج شرایط بارندگی را فراهم می کند.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته سومار با ۳۱ و سنقر با هفت درجه سانتیگراد را گرمترین و خنک ترین نقاط استان بودند و دمای هوای شهر کرمانشاه طی این مدت بین ۱۰ تا ۲۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

شرایط ناپایدار جوی استان کرمانشاه را فرا گرفته است

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.