مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما مجبور هستیم از بازیکنان جوان در دیدار‌های حساس استفاده کنیم که البته آن‌ها انگیزه‌های فراوانی دارند.

عزیز فریسات مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نباید خودمان را گول بزنیم و بگوییم که با همین جوان‌ها قهرمان لیگ برتر خواهیم شد اصلا این طور نیست، بازیکنان جوان فولاد خوزستان نیاز به زمان کافی دارند تا پخته‌تر شوند و تجربه‌ی کافی به دست بیاورند هر بازی که آن‌ها به زمین می‌روند نکات جدیدی را می‌آموزند. امیدوارم شرایط خیلی خوبی را هر کدام از این بازیکنان به دست بیاورند.

او در ادامه افزود: برای اینکه بتوانیم در نیم فصل دوم در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد بهتری داشته باشیم و نتایج بهتری را کسب کنیم نیاز داریم که ۵-۶ بازیکن خوب به تیم اضافه شوند و با بر طرف شدن مصدومیت بازیکنان اصلی تیم بتوانیم نتایج مورد دلخواه هواداران را کسب کنیم.

فریسات درباره‌ی آخرین وضعیت سروش رفیعی هافبک این تیم گفت: در بازی مقابل تیم پدیده خراسان هدفمان این بود که از سروش رفیعی بازی بگیریم، اما مشکلاتی پیش آمد و نتوانستیم از او در آن بازی استفاده کنیم، این بازیکن به صورت منظم در تمرینات فولاد خوزستان شرکت می‌کند و هیچ گونه مشکلی ندارد.

مربی تیم فولاد خوزستان درباره بازی هفته‌ی آینده این تیم مقابل استقلال خوزستان در چارچوب هفته‌ی دهم رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: تیم استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و کادرفنی خوب و جوانی را در اختیار دارد و هر ۲ تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند و از نقاط ضعف و قدرت همدیگر با خبرند و انشالله در آن مسابقه یک بازی قابل قبول و تماشاگر پسندی را ارئه می‌دهیم و به امید خدا در مقابل استقلال خوزستان نتیجه خوبی را کسب می‌کنیم تا هوادارانمان را راضی کنیم.

فریسات دلیل شکست فولاد خوزستان مقابل پدیده را چنین بیان کرد: دلیل اینکه مقابل تیم فوتبال پدیده خراسان همانند دیدار در رقابت‌های جام حذفی شکست خوردیم تغییرات اخیر در کادرفنی تیم فولاد خوزستان و مصدومیت ۷-۸ بازیکن اصلی تیم بود. ما مجبور هستیم از بازیکنان جوان در دیدار‌های حساس استفاده کنیم که البته آن‌ها هم بازیکنان بسیار خوبی هستند و انگیزه‌ی فراوانی دارند، بیشتر بازیکنان جوان ما جز آکادمی باشگاه فولاد خوزستان هستند و خداروشکر روز به روز هم بهتر می‌شوند. اگر این بازیکنان به خواهند بهترین کیفیت خودشان را در زمین به نمایش بگذارند نیاز به زمان دارند تا تجربه‌های بیشتری را کسب کنند


بیشتر بخوانید: فریسات: هواداران فولادخوزستان باید تیمشان را قوی‌تر ببینند

استان: فقط بازیکنانی می‌توانند در فولاد بمانند که دنبال کار و تلاش باشند

استان: برای انتخاب ۱۱ بازیکن به مشکل برخوردم/مشکل فولاد بودن یا نبودن رفیعی نیست


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار