شماری از کاربران فضای مجازی روایت عجیب و مضحک ریاض درباره کشته شدن اتفاقی جمال خاشقجی در پی درگیری لفظی را به سخره گرفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری عربی ۲۱، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار پیام‌هایی تحت عنوان «مشاجره با اره» اعتراض خود را به روایت ضعیف عربستان از ماجرای کشته شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی، در کنسولگری کشورش در استانبول اعلام کردند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی روایت عربستان از کشته شدن خاشقجی در ساختمان کنسولگری بر اثر مشاجره و درگیری، ادامه بازجویی‌ها از عاملان این حادثه و برکناری شماری از مسئولان را به سخره گرفتند.

برخی فعالان در فضای مجازی نوشتند: هدف از روایت «مشاجره فیزیکی» دور کردن اتهامات از ولیعهد عربستان است که رسانه‌های جهان وی را به دست داشتن در فرآیند کشته شدن خاشقجی متهم می‌کنند و برخی به وی لقب «آقای اره» داده‌اند.

برخی دیگر از فعالان نیز با انتشار هشتگ «#مشاجره_با_اره» مخالفت خود را با روایت عربستان از این ماجرا نشان دادند و بر ضعف آن تاکید کردند، چرا که پیش از این همه خبر‌ها حاکی از آماده باش تیم امنیتی بود که با دو هواپیما به استانبول آمده و برای کشتن خاشقجی و خلاص شدن از دست جنازه وی آماده بود و قضیه تنها بحث و جدلی نبود که به کشته شدن وی بینجامد.

شایان ذکر است پیشتر منابع ترکیه‌ای اعلام کردند جمال خاشقجی پس از مراجعه به کنسولگری، در عرض چند دقیقه با اره تکه‌تکه شده و جسد مثله شده او از این ساختمان خارج شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار