رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان مهران خدمت به ایثارگران را از مهمترین فعالیت های بنیاد دانست.

خدمت به ایثارگران در ایام اربعین از فعالیت‌های برجسته بنیاد

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ماشاالله حسن‌زاده رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان مهران گفت: تنها 2 هفته به اربعین حسینی باقی‌مانده ولی مردم و بنیاد مهران از هم‌اکنون خود را مهیای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرز بین‌المللی مهران کرده‌اند و با بهره‌گیری از تجربه سال‌های گذشته، امسال با هماهنگی و ساماندهی بهتر امکانات، آماده استقبال و خدمت‌رسانی به زائران هستند.

وی افزود:  مرز مهران به‌عنوان مهم‌ترین مرز زمینی کشور به عتبات عالیات شناخته می‌شود که در طی چند سال گذشته بیشترین حجم تردد زوار در ایام اربعین از این مرز انجام‌شده است.

رئیس بنیاد مهران تاکید کرد: بنیاد مهران خدمت به زائران اربعین را افتخار خود می‌دانند و از هرگونه خدمت‌رسانی به زائران اهل‌بیت (ع) کوتاهی نخواهد کرد.

حسن‌زاده ادامه داد: با تمهیدات انجام‌شده از سوی بنیاد مهران تلاش می‌کنیم بهترین خدمات در خصوص پذیرایی و اسکان زائران ارائه داده شود.
وی گفت : بنیاد شهید و امور ایثارگران، همچون سال‌های گذشته در فراهم کردن تسهیلات و امکانات پذیرایی، اقامتی، درمانی و امور فرهنگی فعالیت نموده و بر آن است که در جهت آسایش زائران گام‌های مؤثرتری بردارد.

انتهای پیام/ه

خدمت رسانی به زائران در مهران

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.