رهبران دولت وحدت ملی افغانستان، صبح امروز با رفتن به مراکز رای‌دهی، در انتخابات پارلمانی این کشور شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداختند.

رهبران دولت وحدت ملی رای خود را به صندوق انداختندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رهبران دولت وحدت ملی افغانستان، صبح امروز با رفتن به مراکز رای‌دهی، در انتخابات پارلمانی این کشور شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداختند.

اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در اوایل صبح برای اشتراک در پروسه رای‌دهی انتخابات پارلمانی به یکی از مراکز رای‌دهی رفت و پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: انتخابات پارلمانی در اوایل قابل باور نبود اما امروز به باور تبدیل شد، شک و تردید وجود داشت که حالا به یقین مبدل شد و انتقادات شدید موجود بود، اما اکنون به همکاری مبدل شده است.

وی افزود: «به عنوان یک شهروند خواهش من از تمام هموطنان این است که از حق رای خود استفاده کنند و آینده افغانستان را رقم بزنند.»

رهبران دولت وحدت ملی رای خود را به صندوق انداختند

عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان نیز با رفتن به یکی از مراکز رای‌دهی و استعمال رای خود از مردم خواست در این پروسه به صورت گسترده اشتراک کنند.

رهبران دولت وحدت ملی رای خود را به صندوق انداختند

این درحالی است که در برخی از مراکز رای‌دهی تاکنون مواد انتخاباتی نرسیده و مردم در صف‌های طولانی منتظر آغاز این پروسه هستند.

گفتنی است که امروز (شنبه 28 میزان/ مهر) انتخابات پارلمانی افغانستان پس از سه سال تاخیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.