فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای و کشف 12 فقره سرقت از وی خبر داد. 

سارقان حرفه ای در عملیات غافلگیرانه دستگیر شدندبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   حسین براری  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه  گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی توانستند یک نفر سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ براری گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های بعمل آمده به انجام 12 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و ثبت اظهاراتش به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل داده شد.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس با همه توان در راستای مقابله با سرقت و کشف سریع آن ها تلاش می کند.



 
سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در اسلام آبادغرب به دام پلیس افتاد 


فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری سارق حرفه ای لوازم و قطعات داخل خودرو و کشف 9 فقره سرقت در این رابطه خبر داد. 

 سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری با افزایش گشت ها و استفاده از شگردهای پلیسی توانستند این سارق حرفه ای را که به صورت ماهرانه ای اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو می کرد، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمی  بیان  کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های اولیه به 9 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: متهم به منظور سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به دستگاه قضایی معرفی و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی در پایان، کشف سرقت های صورت گرفته و برخورد قاطعانه با مجرمین را یکی از اولویت های پلیس عنوان و از همکاری مردم نیز قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام/ز


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.