رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلماس گفت: ٢٤٧طرح اشتغال فراگیر و پایدار در کمیته فنی این شهرستان تصویب شد که با اجرای آن‌ها برای ۷۰۰ نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمد رستمی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلماس در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: این طرح‌ها در راستای اشتغال جوانان روستایی و شهری تصویب و برای تایید نهایی به کارگروه ویژه استانی ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته از سوی ۲ تعاونی مرزنشین سلماس بیش از ٦ میلیون دلار کالا صادر شد، بیان کرد: برای آشنایی کارگران و کارفرمایان تاکنون سه دوره آموزشی و آشنایی با قوانین و مقررات کارگری توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلماس برگزار شده است.

فرماندار سلماس گفت: کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی دولت در این شهرستان دارد و انتظار می‌رود این کارگروه به طور فعال بتواند به وظایف خود عمل کند.

مرتضی اصغری یکی از تکالیف این کارگروه را اتخاذ راهکار‌ها و سیاست‌هایی برای رونق بخشی به روان سازی و تسهیل فضای کسب و کار دانست و اظهار کرد: این امر جز با حضور سرمایه گذاران برای تولید و عرضه خدمات محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در سلماس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.