معاون اجتماعی ناجا نیروی انتظامی را در خط مقدم خدمت به زائران حسینی عنوان کرد و گفت: شما کارکنان پلیس، افتخار خادمی به زائران امام حسین(ع) را کسب کرده اید .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار احمد نوریان معاون اجتماعی ناجا در جمع کارکنان پلیس گذرنامه مستقر در پایانه مرزی مهران گفت: امروز اسلام ناب محمدی(ص) به واسطه اربعین حسینی همه قلبها را تسخیر و دنیا را تحت شعاع خود قرار داده است.

وی اربعین حسینی را نماد وحدت مسلمانان عنوان کرد و یادآور شد: مکر و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی به واسطه قدرت الهی و به دست با کفایت حضرت مهدی(عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای(مدظله) نقش بر آب شده و این مکر به خودشان برمی‌گردد.

وی در ادامه نیروی انتظامی را در خط مقدم خدمت به زائران حسینی عنوان و خاطرنشان کرد: شما کارکنان پلیس، افتخار خادمی به زائران امام حسین(ع) را کسب کرده اید .

سردار نوریان خطاب به کارکنان پلیس گذرنامه گفت: تلاش و مجاهدت شما، خستگی و بی‌خوابی ها و دوری از خانواده و زحماتی که می کشید در نزد خداوند متعال بی اجر و ثواب نمی ماند بلکه بدانید در ثواب قدمهای زوار سالار شهیدان شریک خواهید بود.

وی توجه ویژه به سالمندان، افراد ناتوان و کسانی که به نوعی نیازمند کمک هستند از جمله وظایف خدمتگزاران نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت : قدر خودتان را در این خدمت به زوار بدانید و سعی کنید در حین انجام وظیفه و خدمتگذاری با وضو و طهارت باشید و با زائران عزیز با محبت و احترام خاص رفتار کنید.

معاون اجتماعی ناجا در پایان گفت: از شما خادمان نیروی انتظامی که هم نقش صیانت از مرز و هم امنیت زائران اربعین حسینی را بر عهده دارید و با تمام وجود در خدمت آنها هستید قدردانی می کنم و مطمئن هستم که این تلاشهایتان ذخیره ای برای همه دوران زندگیتان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون اجتماعی ناجا در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.